LaGu TeMa BlOg AkU....

SeBelUm korang BacA Blog Aku Ni....Inilah LagU tema Blog Aku...pasang SpeAker...taK paham Kalu...BacA LiRik ni...NyanYi Sama-Sama....


This is my blog,
My way,
My mind,
My say,
If you don't like it,
Get out go away,
Cause this is my site,
My crib,
My likes,
If you don't like it,
Get out of my site,
A place where I can hang out, (uh-huh)
A place where I can shout out, (my thoughts)
All the feelings I keep inside, (uh-huh)
I post it all on this site. (oh my god)

OK! Well welcome to my blog,
urm.. u r a visitor,
please leave ur initials
Thank you, come again!

Tuesday, April 26, 2011

Berakhir suda sukan Inter Chief

Berakhir suda sukan Interchief (22 apr - 24 apr). Memang nilah peluang untuk kuarkan peluh..beriadah. Lama dah tak sukan kat opis ni sejak korporat...people said "Corporatization is better than become govt"....ermmm..for me there must be pro n cons. U'll get better income but u will sacrifice one thing..ur social life among staff. Kalau dulu masa jadi govt servant, mmg sukan tu ditunggu2. tapi bila dah korporat ni, mmg susah lah...keutamaan lebih kepada kerja. Tapi takkan lah kejeeeeee je kan....we are human right? So ternyata kawan2 sume seronok bersukan..kontolvesi? tu mmg tak larilah...setiap kali..mesti penganjur kena punya..ahhh..aku tak kisah lah...nanti aku isi form je bagi idea nak improve camne...

Inilah antara muka2 yang terlibat. Kami ni pecah ikut Chief...we are under COO..kat atas ni muka2 kengkawan aku..yg gemuk tu main pingpong...baru je terserlah bakat dia..dah tua baru tau sukan ape dia boleh involve..yg tengah tu kira separuh jalan nak ke tua dah...main volleyball...yang hujung tu dah kategori bertapak ke alam separa veteran...hehehe
So kesudahannya memang kamik menang keseluruhan..tengok tu...volleyball, netball, ppong, takraw kita punyeeeeeeeeeeee....bola je no 2, sukan lain mcm carrom n batu seremban..kita letgo je pada pasukan lawan...selain tu..utk battlecry pun kita sapu gak..berbaloi2 training sejam sebelum perasmian...


ehh...nape dalam gambo ni aku kiut skit ek...ni salah cameraman ni..

haaaa...ni aku masa warmup sebelum nak main volleyball..tapi sbb game ditangguhkan..aku pi main bola dulu yer....apapun aku enjoy the game..best nyeee kalau dapat mcm dulu2..apapun thanks kat anak aku yg sanggup pi ikut atok dia balik kpg...n ibu dia yg folo bagi sokongan sambil membawa bakal orang baru ke hulu ke hilir..hehehe...unfortunately on the last day...she unmanaged to join the closing ceremony...nak dok umah katanya...hehehe

No comments:

Post a Comment