LaGu TeMa BlOg AkU....

SeBelUm korang BacA Blog Aku Ni....Inilah LagU tema Blog Aku...pasang SpeAker...taK paham Kalu...BacA LiRik ni...NyanYi Sama-Sama....


This is my blog,
My way,
My mind,
My say,
If you don't like it,
Get out go away,
Cause this is my site,
My crib,
My likes,
If you don't like it,
Get out of my site,
A place where I can hang out, (uh-huh)
A place where I can shout out, (my thoughts)
All the feelings I keep inside, (uh-huh)
I post it all on this site. (oh my god)

OK! Well welcome to my blog,
urm.. u r a visitor,
please leave ur initials
Thank you, come again!

Tuesday, January 18, 2011

Luncheon di Al-Rawsha Restaurant

Seperti tahun-tahun sebelum ini, aku n geng menganjurkan satu sesi makan2...macam biasa..sapa punye besday dia kena belanja..akakaka..dah bertahun-tahun kitaorg praktikkan benda ni..muka2 yg sama gaks..cumanya kali ni aku n tiga orang kawan punye besday, pada bulan nov n dis tahun lepas..so turn kitaorg le plak. Lokasi yg menjadi pilihan ialah yang menarik, dan dekat dengan ofis. Jauh2 mana sempat beb nak masuk opis balik. So aku pilih Restoran Al-Rawsha dekat dengan bulatan Kpg Pandan..pass through bulatan kampung pandan to get to MEX or MRR2 dari tun razak atau dari sungai besi tu korang straight ke roundabout tu. korang akan notice a huge building looks like a mosque...ehhh...castle kot...ni bangunan baru, yang lama punya still ada kat Jalan Damai, Ampang.

nilah alamatnye
muka2 biasa..tu Manager baru ada tu...tunggu dia payung plak pasni

yang gemuk baju itam ni luar biasa...sebab cara dia makan
Arabian style

Memandangkan first time datang sini, ini jelah yg tau order...diorang ni pun satu...sama je sume termasuklah aku..mau taknye..nama makanan pun pelik2, Tabbouleh, Khashkash, Kebsa...ish....tapi bila sampai...tak pelik dah..kakaka

See....nice one..
So conclusionnye...tempat ni cantik, parking teramatlah senang, masa aku pegi ni park depan entrance tu..terasa mcm aku drebar plak sbb nak turunkan bos-bos aku ni..cuak gak..ni jokie ke ape ni..harga makanan mahal skitlah...lebey 5 - 10 hinggit dari makan kat kedai mamak..arabian style la katakan..air jus buah dia mmg pekat2...tapi sekali sekala..puas hatilah...






No comments:

Post a Comment