LaGu TeMa BlOg AkU....

SeBelUm korang BacA Blog Aku Ni....Inilah LagU tema Blog Aku...pasang SpeAker...taK paham Kalu...BacA LiRik ni...NyanYi Sama-Sama....


This is my blog,
My way,
My mind,
My say,
If you don't like it,
Get out go away,
Cause this is my site,
My crib,
My likes,
If you don't like it,
Get out of my site,
A place where I can hang out, (uh-huh)
A place where I can shout out, (my thoughts)
All the feelings I keep inside, (uh-huh)
I post it all on this site. (oh my god)

OK! Well welcome to my blog,
urm.. u r a visitor,
please leave ur initials
Thank you, come again!

Thursday, January 27, 2011

Spekulasi...Realiti..Bengang!


Huh...lama tak update ni dengan story mory..yelah walaupun story teller..kekadang takde idea nak cite ape plak. Minggu ada citer terbaru..bab kerja kat opis le. Kisah transfer-transfer staff ke Div lain. Orang ni ke sana...orang ni ke sini..mcm aku ni mmg tak ternampak nak transfer ke mana-mana. Giler aaaa...siap meeting untuk bincang pasal ni...yg best tu..meeting tak abis lagi tapi information dah leak keluar..so bila dgn rumours tu..aku dah dapat agak dah ape kesudahannya. Disebabkan nak hantar keluar sorang staff ni..aku yg terkorban..unit aku nak kena merge dan aku kena monitor staff unit tu sbb ketuanya dah kena tukar. Kiranya aku ni jadi tukang monitor tak bertauliah...gaji bukan naik pun..tapi kira dapat title mandor sementara . So aku takleh watpe lah arahan kan...tapi biasalah manusia dengki banyak...yang bangangnya..tugas aku ni yg tak bernaik gaji ni pun nak dengki...mungkin ada yg ingat bila aku jadi mandor ni..aku leh naik pangkat kot..kat sini kononnya pangkat 32 lah konon..kira mcm kanan skit lah...cet...ingat aku kejar ke position tu...aku further study sbb aku nak ado sekeping kertas jo...xde rejeki di sini...aku cari rejeki kat tempat lain boleh...bukan naik pasal seniority ke...pasal bodek ke...tak kuasa aku nak berebut dgn senior....yelah kalu aku jadi senior pun aku bengkek gak kalau junior naik...so biarlah senior-senior sesama mereka yg berebut...kat sini mmg ada kaki bodek..kutuk2 tapi sbb nak naik punya pasal...melutut pun sanggup...bermuka-muka lah senang cite..so bila dah ada citer psl ni..nak join sekaki lah mensensasikan..beb...aku ni dah kat sini dekat 10 tahun..bukan budak hingusan..so aku dah faham trend kat sini..apa-apa je kontroversi....tu bezanya kawan dgn sahabat....setakat kawan 1 pegey 10 aku leh dapat...no hal...so utk elakkan dari aku panas...setakat position 32 tu..pi lah berebut..aku tak pandang pun..warning aku...jgn sampai kantoi dgn aku...kang malu sendiri..depan-depan muka hang kang aku ceramah...

2 comments:

  1. wah bikin panas...
    byk yg kita tertinggal nie :)

    ReplyDelete
  2. banyakkkkkkkkkkkk.........eh tak...baru je ni..sebelum ni tak de cite pung

    ReplyDelete