LaGu TeMa BlOg AkU....

SeBelUm korang BacA Blog Aku Ni....Inilah LagU tema Blog Aku...pasang SpeAker...taK paham Kalu...BacA LiRik ni...NyanYi Sama-Sama....


This is my blog,
My way,
My mind,
My say,
If you don't like it,
Get out go away,
Cause this is my site,
My crib,
My likes,
If you don't like it,
Get out of my site,
A place where I can hang out, (uh-huh)
A place where I can shout out, (my thoughts)
All the feelings I keep inside, (uh-huh)
I post it all on this site. (oh my god)

OK! Well welcome to my blog,
urm.. u r a visitor,
please leave ur initials
Thank you, come again!

Thursday, June 2, 2011

Apa Terkini?

Hahahaha...lama suda aku tak mengupdate blog ku ini...beberapa perkara yg aku nak cecite yg telah berlaku kebelakangan ini...atau sepanjang aku takde masa ni....

1) yang terindah n terbest....aku dapat baby...adik kepada princess...ku namakan dia Razin Darwisy....lahir pada 20 mei 2011. Syukur alhamdulillah padaNya...Awfiyah & Razin...n Ibu....abah sayang uols....

2) porak peranda...ehhh...yeke? leh cakap camtu ke? erm..perubahan pada struktur kepimpinan di tempat aku keje...org luar banyak masuk mengisi post2 besar...adakah aku yg kecik di bawah akan tergugat atau bertambah baik? mudah mudahan Allah murahkan lagi rezeki kami...

3) Aku kesian pada kengkawan aku yg bermasalah...aku tahu mereka bermasalah n runsing walaupun mereka senyum je...dan sedikit2 aku tau apa masalahnya...sabarlah bebanyak...doa n solat jgn tinggal... aku sentiasa menyokong n sedia membantu...

4) fren come n go....true fren will remain close to me.....be positive...cari kawan sebanyak mungkin.....terutama kawan terbaikkkkkkkkkkkkkkkkkk....

5) aku melangkah ke depan...demi diri dan keluarga....mudah mudahan....

6) mood di pejabat amatlah ciput...nape? nape aku x berapa sonok? tahle.....come come...please come back...mana pi mood aku ni...cissssss

7) todei 3rd june.....besday wife ku....to my wife...Happy Birthday...may Allah bless u...moga cepat sembuh yeeee

No comments:

Post a Comment