LaGu TeMa BlOg AkU....

SeBelUm korang BacA Blog Aku Ni....Inilah LagU tema Blog Aku...pasang SpeAker...taK paham Kalu...BacA LiRik ni...NyanYi Sama-Sama....


This is my blog,
My way,
My mind,
My say,
If you don't like it,
Get out go away,
Cause this is my site,
My crib,
My likes,
If you don't like it,
Get out of my site,
A place where I can hang out, (uh-huh)
A place where I can shout out, (my thoughts)
All the feelings I keep inside, (uh-huh)
I post it all on this site. (oh my god)

OK! Well welcome to my blog,
urm.. u r a visitor,
please leave ur initials
Thank you, come again!

Monday, May 3, 2010

ahhhaa...dah selamat berpindah

Perghhh..berpeluh ketiak aku arini...dari pagi kul 9 sampaila nak dekat tengahari aku ngerjakan tempat aku.Almaklumlah jumaat aritu aku chow pi amik anak checkout dari spital. Tempat baru cara kerja baru??? no la..same as before. For what i have to change my working style just because of the new place. Tempat baru ni agak hangat skit sebab dok tepi tingkap. Dekat setahun lebey la aku akan port kat sini sementara tempat lama siap. Darling aku pun dok jauh dalam bilik tue..jauh skik je..tapi takleh nak cintan cintun sebab dia dah share bilik dengan lelaki plok, yang jarang kuar bilik..hehehe

No comments:

Post a Comment