LaGu TeMa BlOg AkU....

SeBelUm korang BacA Blog Aku Ni....Inilah LagU tema Blog Aku...pasang SpeAker...taK paham Kalu...BacA LiRik ni...NyanYi Sama-Sama....


This is my blog,
My way,
My mind,
My say,
If you don't like it,
Get out go away,
Cause this is my site,
My crib,
My likes,
If you don't like it,
Get out of my site,
A place where I can hang out, (uh-huh)
A place where I can shout out, (my thoughts)
All the feelings I keep inside, (uh-huh)
I post it all on this site. (oh my god)

OK! Well welcome to my blog,
urm.. u r a visitor,
please leave ur initials
Thank you, come again!

Sunday, May 2, 2010

Me on tonight's game, Carlsberg sign off


Malam ni pastinya perhitungan berbeza buat the reds, yang pasti sejauh mana diorang nak menang game tu aku sendiri tak pasti. Kenape? sebab ada 2 objektif berbeza yang kena capai. Pertama, The reds pastinya pentingkan maruah, nak kemenangan supaya tak tercicir jauh sangat walaupun chances of gaining the champion's league 4th spot looks going to fly away BUT, mereka kena juga ingat, kalau mereka menang ke atas chelsea, peluang musuh tradisi, MANCUS untuk menang league title utk kali ke 19 akan tercapai, beerti lebih 1 dari jumlah yang dimenangi The mighty reds. OF COURSE, we won't let this to be happened. So, secara konklusinya..aku mmg taknak ia berlaku..kekeke..let the chelski to win the game...

Another important thing's to be happened tonight is about the Carlsberg. This is what i've been waiting for so long..Carlsberg will sign off as the club's shirt sponsors and will be displayed for the last time tonight in CHINESE LANGUAGE. Harapnya bile dah ada Standard Chartered, The Reds will be crowned as the league champion again...

No comments:

Post a Comment