LaGu TeMa BlOg AkU....

SeBelUm korang BacA Blog Aku Ni....Inilah LagU tema Blog Aku...pasang SpeAker...taK paham Kalu...BacA LiRik ni...NyanYi Sama-Sama....


This is my blog,
My way,
My mind,
My say,
If you don't like it,
Get out go away,
Cause this is my site,
My crib,
My likes,
If you don't like it,
Get out of my site,
A place where I can hang out, (uh-huh)
A place where I can shout out, (my thoughts)
All the feelings I keep inside, (uh-huh)
I post it all on this site. (oh my god)

OK! Well welcome to my blog,
urm.. u r a visitor,
please leave ur initials
Thank you, come again!

Thursday, May 6, 2010

Perlukah aku kebosanan di tempat kerja?

Nampaknya kebosanan aku semakin kritikal..aku semakin kurang bersemangat berbanding waktu2 dahulu semasa unit aku dihuni oleh aku & sorang kakak ni..masa tu mmg gilo punye bz..kalau aku relax...relax betul..kalau aku bz...mak oi..sampai tengah malam bz. Tapi bz pun masa tu sronok sbb aku dpt menyumbangkan hasil kepada organisasi. Dapat peluang present kat management pun ado..kekadang jadi one man pun ado sampai slack kalu..ko sorang jela glamour. Sejak korporat ni, banyak job yang dah dimansuhkan sebab outsourcing. So kurangla terlibat dengan event2 lagi. Aku pun mcm dah buntu je...buntu sbb environment dah tak se best dulu..kerja aku sekarang ni mempertahankan orang yang tak reti nak pertahankan diri..membelasah orang yang menyusahkan aku..sampai orang bengang dengan aku..orang-orang yang aku defend tu takde effect apa2..takpe takpe..aku mmg mcm tu..suka nolong orang..kalau orang khianat aku, siaplah. For the time being, aku ada banyakkkkkkkkkkkkkkkkkk benda nak pikir..nak buat...so susah nak fokus skit benda2 kat ofis ni. Kekadang tu meeting2 yang takde hasil..mmg aku tak masuk...buang masa je..dah ajak meeting..tapi dalam meeting benda tak settle...perkara bebulan bulan lamanya diulang..tu yang aku tak gemar langsung tu..

No comments:

Post a Comment