LaGu TeMa BlOg AkU....

SeBelUm korang BacA Blog Aku Ni....Inilah LagU tema Blog Aku...pasang SpeAker...taK paham Kalu...BacA LiRik ni...NyanYi Sama-Sama....


This is my blog,
My way,
My mind,
My say,
If you don't like it,
Get out go away,
Cause this is my site,
My crib,
My likes,
If you don't like it,
Get out of my site,
A place where I can hang out, (uh-huh)
A place where I can shout out, (my thoughts)
All the feelings I keep inside, (uh-huh)
I post it all on this site. (oh my god)

OK! Well welcome to my blog,
urm.. u r a visitor,
please leave ur initials
Thank you, come again!

Tuesday, June 29, 2010

Kenapa hari berlalu sama je?

Hari ke hari..sama je keadaannya..takde yg suprise! cak cak!.....sumenye "emmmmmm....uwekkkk...hampeehhhh"....kat opis selain daripada buat kerja yg sama..mata aku sakit tengok seorang.....seorang ke?...budak yg hampeh...nak kata budak...besar panjang dah....tapi tah nape aku panassss je tgk dia.... degil yg amat..mengelat yg amat..kencing pn yg amat...skrg tgh jadi bos...dtg keje kul lepas kul 10...time keje bukan wat keje pun..tpi bila suh wat keje...mak oi melenting tak ingat...bile nak pindah ni...aku nak dok port baru...yg mata aku tak memandang mereka2 yg hampeh...

4 comments:

  1. besha, kita cadangkan masuk opis pakai cermin mata itam lak, kurang cket impact...hihihi...

    ReplyDelete
  2. fara...cermin mata hitam masih nampak lagi kalo persekitaran terang...

    ReplyDelete
  3. bukan setakat tengok je..aku dgr sore poyo pun aku dah menyampah...lebih2 lagi kalau dgr gayut telepon..ayat pun dah poyo...bingit telinga..dulu leh sabar lagi..sejak buat taik ni...aku panas je...

    ReplyDelete