LaGu TeMa BlOg AkU....

SeBelUm korang BacA Blog Aku Ni....Inilah LagU tema Blog Aku...pasang SpeAker...taK paham Kalu...BacA LiRik ni...NyanYi Sama-Sama....


This is my blog,
My way,
My mind,
My say,
If you don't like it,
Get out go away,
Cause this is my site,
My crib,
My likes,
If you don't like it,
Get out of my site,
A place where I can hang out, (uh-huh)
A place where I can shout out, (my thoughts)
All the feelings I keep inside, (uh-huh)
I post it all on this site. (oh my god)

OK! Well welcome to my blog,
urm.. u r a visitor,
please leave ur initials
Thank you, come again!

Thursday, June 10, 2010

SeSak...SeSak...SeSak

Aduh..bulan penuh kesesakkan...bukan jalan yang sesak (cuti sekolah beb!)..tapi poket yang sesak. Sebenarnya bila terlalu merancang kewangan dan berjimat..boleh jadi kedekut..tp aku plak jenis berbelanja je asalkan untuk keperluan..bila dah abis nanti, barula pikir mana nak cari..nak plak kita tau sumber2 wang tu ada..persoalannya..bila aku nak dapat? kenapa time aku sesak, ko lambat2 plak nak sampai?

Bonus...oh bonus...ku dengar perkhabaran di bawa angin..ko akan tiba..tapi masih samar2..ngape ek...apa lagi yang nak dipikirkan? bayar saja kami..bayar...bayar..

1 comment: