LaGu TeMa BlOg AkU....

SeBelUm korang BacA Blog Aku Ni....Inilah LagU tema Blog Aku...pasang SpeAker...taK paham Kalu...BacA LiRik ni...NyanYi Sama-Sama....


This is my blog,
My way,
My mind,
My say,
If you don't like it,
Get out go away,
Cause this is my site,
My crib,
My likes,
If you don't like it,
Get out of my site,
A place where I can hang out, (uh-huh)
A place where I can shout out, (my thoughts)
All the feelings I keep inside, (uh-huh)
I post it all on this site. (oh my god)

OK! Well welcome to my blog,
urm.. u r a visitor,
please leave ur initials
Thank you, come again!

Thursday, June 10, 2010

PeRangCangaN HidUp UnTuk MaSa DepaN

Banyak cara untuk kita merancang hidup, terutama apabila kita sudah berkeluarga. Ada beberapa perkara yang aku perlu beri perhatian apabila menempuh alam kekeluargaan ni...antaranya:

Perancangan Pelaburan
Kat mana aku perlu melabur supaya duit yang ada akan bertambah dan bertambah..aku pernah melabur sampai terlingkup..kekeke..so kena identify mana2 pelaburan yang worth for me.

Perancangan Persaraan
Kerja sampai mati? tak mungkin....ada sampai masanya kita akan berhenti bekerja..dok umah..berehat..tapi boleh ke berehat tanpa masyukkk?

Perancangan Harta
Harta? banyak ke harta yang aku ada? apapun harta2 ni perlu diuruskan andai kata umur aku tak panjang..so wasiat adalah perlu..supaya keluarga senang kemudian hari..

Perancangan Pembelajaran Anak
Yang ni confim punya..antara satu sebab kenapa kena menyimpan atau melabur..5,6 tahun lagi si comel akan masuk sekolah..mesti banyak wang yang nak digunakan..so i have another 6 years to get some money from the investments.

No comments:

Post a Comment