LaGu TeMa BlOg AkU....

SeBelUm korang BacA Blog Aku Ni....Inilah LagU tema Blog Aku...pasang SpeAker...taK paham Kalu...BacA LiRik ni...NyanYi Sama-Sama....


This is my blog,
My way,
My mind,
My say,
If you don't like it,
Get out go away,
Cause this is my site,
My crib,
My likes,
If you don't like it,
Get out of my site,
A place where I can hang out, (uh-huh)
A place where I can shout out, (my thoughts)
All the feelings I keep inside, (uh-huh)
I post it all on this site. (oh my god)

OK! Well welcome to my blog,
urm.. u r a visitor,
please leave ur initials
Thank you, come again!

Thursday, June 3, 2010

Minggu Menguji Ketabahan & Kesabaran

A lot of things happened this week...betul2 menguji ketabahan dan kesabaran aku... bermula dengan baby kesayangan yang jatuh sakit sampai kena tahan kat wad berpunca dari penyakit yang sama sebelum ni...alhamdulillah dah sihat dan dapat keluar...
Dan pada masa yang sama...kita tau pentingnya wang dalam kehidupan..semuanya perlukan duit..tapi apa kita rasa bile kita perlukan duit..duit tu takde sbb orang lain buat kejer terhegeh2? Duit kita takde sbb orang lain cuai? Padahal kita bayar dia untuk dapatkan kita duit..bukannye free..bukannya kita minta duit orang.. bertambah panas kita bila berlaku benda ni time kita tgh sesak...
Yang sekor lagi ni pegang duit aku...tak bayar2...alasan mcm2..last2 bagitau masalah family pulak..suh aku plak sabar..siap ckp kalau tak sabar..set tempat...bunuh je dia..bangang betul! Aku bunuh ko ape aku dapat?

1 comment: