LaGu TeMa BlOg AkU....

SeBelUm korang BacA Blog Aku Ni....Inilah LagU tema Blog Aku...pasang SpeAker...taK paham Kalu...BacA LiRik ni...NyanYi Sama-Sama....


This is my blog,
My way,
My mind,
My say,
If you don't like it,
Get out go away,
Cause this is my site,
My crib,
My likes,
If you don't like it,
Get out of my site,
A place where I can hang out, (uh-huh)
A place where I can shout out, (my thoughts)
All the feelings I keep inside, (uh-huh)
I post it all on this site. (oh my god)

OK! Well welcome to my blog,
urm.. u r a visitor,
please leave ur initials
Thank you, come again!

Wednesday, June 16, 2010

Weekly updates on MOneY...BaD NeWs..GooD NeWs

Satu lagi minggu berlalu dengan pantas..dah hari rabu, ish ish makin berlalu hari2 itu..makin tualah aku..dan makin membesarlah anakku..

Duit
Ape yang aku dok congak dari hari ke hari ialah kemasyukkan wang ke dalam akaun..bleh stress dibuatnye bile memikio wang yg tak masyuk2. BONUS? hampeh...takde tanda2 dia akan masyuk..tah hape yg susah sgt si entiti ni nak bayar..mentang2 la diorang tak merasa bonus tu...lambat nak decidenye..cuba kalau diorang pun dapat..Apapun kekesakkan tu reda lah skit dengan kemasyukkan duit dari sumber2 yang tak dijangka..alhamdulillah..blehla bertahan untuk 2 minggu ni...gaji ohh gaji....

World Cup
Ahhh..bosan bosan..tak syiok langsung WC setakat ni..result sume hampeh..draw...kalau menang pun sebijik je tu pun gol hampeh yg diconverted from the spot..Germany je yang outstanding pun.

Career
A bit slowly from day to day..but going to be very busy in the coming weeks sbb projek yg aku involved nak siap dah..so nak live nanti bz la skik..task analysis yang HR sibuk suh isi ni pun akan terisi lagi..dan lagi..dan lagi...

Merger? ohh tidak...ada bunyi2 katanya nak merge dengan SME? Ape ke hei pulak ni...baru setahun lebey dah timbul cerita mcm ni plak...

Study
Minggu ni second tutorial..yang first aku skip pasal cuti-cuti malaysia..so rajin ke aku nak pi kelas sabtu ni? 4 subjek tu dari pagi sampai la ke petang...rajin rajin...have to...sbb dapat dah sem lepas punye result...legenya lulus paper tough..

Family
Alhamdullilah..sume sihat sejahtera, cukup makan dan pakai..entah bilenye nak bercuti jauh2 skit dengan family...

Frenzzzzzeee
Emmm...ok lah...new frenz takde..hampir ada la..tapi aku dah sepak kuar..kaki kencing..buang masa aku je..existing frenzzzz sume ok..kalu ada yg hampeh tu..dah lama aku buat jadi hampas..tak guna simpan..perabih boras je...

Futsal
Ohhh futsal..game padang mmg dah takde punye...futsal pun takde dah agak lama dah ni..badan pun dah turun skit...chewaahh..tapi dengar2 nya aku akan main balik la..dah ada jemputan..cumenye bile tu tak taulah.

No comments:

Post a Comment