LaGu TeMa BlOg AkU....

SeBelUm korang BacA Blog Aku Ni....Inilah LagU tema Blog Aku...pasang SpeAker...taK paham Kalu...BacA LiRik ni...NyanYi Sama-Sama....


This is my blog,
My way,
My mind,
My say,
If you don't like it,
Get out go away,
Cause this is my site,
My crib,
My likes,
If you don't like it,
Get out of my site,
A place where I can hang out, (uh-huh)
A place where I can shout out, (my thoughts)
All the feelings I keep inside, (uh-huh)
I post it all on this site. (oh my god)

OK! Well welcome to my blog,
urm.. u r a visitor,
please leave ur initials
Thank you, come again!

Thursday, October 21, 2010

ApA Yg BerLakU BuLaN OkToBer

Walaupun tak banyak...ada jugak beberapa perkara yang berlaku dalam bulan oktober ni termasuk dalam diari aku...mostly related dgn family n kerjaya...

1. Bulan okt...sambutan hari ulang tahun kawin aku 10/10...tahun ni sambutannya memorable skit sbb siap ada suprise dari kejiranan..
2. Aku melangkah setapak ke alam bisnes untuk mencari jaminan masa depan..permulaannya bulan ni..insyaallah ada rezeki...adolah..
3. Princess aku yang cenonet tu dah boleh berjalan sendiri..syabbas betey...lama dah abah n ibu tunggu..bak kata orang..kalau budak banyak cakap ni mmg jalan lambat..ada gak betulnya..so sekarang ni dia dah berjalan sambil mulut nye membebel..complete set...hehehe..
4. Orang baru????....dah sampai kah masanya? akan ku fikirkan dan bergantung kepada ketentuan illahi..
5. barang baru????...hahaha...of course...ada duit lebey...adalah barang baru..
6. keadaan sekeliling??? setakat ni mcm biasa..sama je..yg perangai cam haprak..tetap mcm haprak..yg aku risau ni yg ok...jgn jadi haprak gak...
7. satu langkah lagi ke hadapan...telah aku buat minggu ni...insyaallah..hasilnya baik atau tak..terserah pada ketentuan ilahi...

Tambahan kepada gadjet sedia ada...3 gadjet lama si cinonet dah buat main..kalau nak kira yang ni sekali..maksudnya ada 3 lagi yg belum dia kerjakan..hehehe...



3 comments:

  1. ada lagi...
    1. kuutom buat suprise...hehehe
    2. membuat kuutom tertanya2 apakah business yg dijalankan (jual orang ker ape?)
    3. perubahan hormon budak bukit mahkota seksyen 2 rumah no ??? (period ker ape budak tu...)

    ReplyDelete
  2. no 3 tu jawapannya..buang tebiat nak mampos

    ReplyDelete
  3. seronok mendengarnyer moga apa yang dirancang menjadi dan bersyukurlah atas segala kegembiraan yang diberi olehNYa

    ReplyDelete