LaGu TeMa BlOg AkU....

SeBelUm korang BacA Blog Aku Ni....Inilah LagU tema Blog Aku...pasang SpeAker...taK paham Kalu...BacA LiRik ni...NyanYi Sama-Sama....


This is my blog,
My way,
My mind,
My say,
If you don't like it,
Get out go away,
Cause this is my site,
My crib,
My likes,
If you don't like it,
Get out of my site,
A place where I can hang out, (uh-huh)
A place where I can shout out, (my thoughts)
All the feelings I keep inside, (uh-huh)
I post it all on this site. (oh my god)

OK! Well welcome to my blog,
urm.. u r a visitor,
please leave ur initials
Thank you, come again!

Friday, October 29, 2010

BilA OtAk Tu Dh BeKu...



Susah betul bila kita berhadapan dengan orang yang degil..otak kering ni..kalau dia buat hal..tegurlah mcam mana pun dia takkan berubah punye. Malahan dia pulak persoalkan adakah kita ni pun sama haprak mcm dia. Wahhhh...bestnya idup kalau datang lambat..orang tolong punch..lepas tu bukan lambat sikit..nak pukul 10 baru muncul...lepas tu lepas lunch nak dekat pukul 4 lebey baru masuk opis...tunjuk muka 3,4 minit pastu ilang balik...tunggu dekat2 nak balik baru muncul semula nak punch out...mcm ni punye orang pun ade..mmg paling worst la yg aku penah jupa kat opis aku ni..mcm harem betul..nilah masalahnya kalau otak dah beku..kepala bana..lantaklah..belum terkuis kat aku lagi..terkuis kalu..aku pecahkan tembelang sampai ke peringkat nun jauh tinggi di sana...

No comments:

Post a Comment