LaGu TeMa BlOg AkU....

SeBelUm korang BacA Blog Aku Ni....Inilah LagU tema Blog Aku...pasang SpeAker...taK paham Kalu...BacA LiRik ni...NyanYi Sama-Sama....


This is my blog,
My way,
My mind,
My say,
If you don't like it,
Get out go away,
Cause this is my site,
My crib,
My likes,
If you don't like it,
Get out of my site,
A place where I can hang out, (uh-huh)
A place where I can shout out, (my thoughts)
All the feelings I keep inside, (uh-huh)
I post it all on this site. (oh my god)

OK! Well welcome to my blog,
urm.. u r a visitor,
please leave ur initials
Thank you, come again!

Monday, October 11, 2010

Ten..Ten..Ten...Jeng jeng jeng

Orang sume sibuk kawin 10/10/10...mcm aku...10/10 dah aku punye...keh keh keh..dulu plan nak sambar 08/08/08...sekali terlajak dah...amik lah 10/10/08. So kelmarin ialah Hari ulangtahun perkahwinan aku yang ke 2. Tak banyak suprise yang dibuat..aku yg kena suprise pun adalah gak..jiran2 tetangga kat kawasan rumah aku buat Majlis Silaturrahim, so malam tu gak diorang amik kesempatan buat suprise utk aku n wife...nak nangis rasanya...cet..pegey dah..nangis konon..hehehe..apa pun thanks kat diorang.
Kalau cerita bab tarikh ni, ia sekadar tarikh..yang penting pengisiannya..susah woo nak wat pengisian dalam tarikh tu. Apa guna kalau ada tarikh cun tapi lupa...kekeke..kang bini majuks kang..dan apa guna kalau ada tarikh yang menarik utk diingati, rumah tangga tak terjaga..hah..so kepada sume pasangan diluar sana..tarikh sekadar tarikh jika tidak diisi dengan pengisian yang indah..to my lovely darling..hepi anniversary ke 2..love u n babeh..

3 comments:

  1. taniah....dh bole tambah ahli baru nie =)

    ReplyDelete
  2. mmg pun..ingat nak tambah maid..longkang kat keliling umah tak bercuci tu

    ReplyDelete