LaGu TeMa BlOg AkU....

SeBelUm korang BacA Blog Aku Ni....Inilah LagU tema Blog Aku...pasang SpeAker...taK paham Kalu...BacA LiRik ni...NyanYi Sama-Sama....


This is my blog,
My way,
My mind,
My say,
If you don't like it,
Get out go away,
Cause this is my site,
My crib,
My likes,
If you don't like it,
Get out of my site,
A place where I can hang out, (uh-huh)
A place where I can shout out, (my thoughts)
All the feelings I keep inside, (uh-huh)
I post it all on this site. (oh my god)

OK! Well welcome to my blog,
urm.. u r a visitor,
please leave ur initials
Thank you, come again!

Tuesday, October 5, 2010

Satu lagi percubaan



Kencing..dan terus dikencing..tapi nak wat camne..manusia mcm2 dalam dunia ni..manusia kaki kencing terus menyelubungi aku..kali ni jumlah tak besar sangat tapi disebalik business ko yang ada tu..takkan wang sekecil tu pun nak kapur..???? Yang pasti aku akan pastikan hak aku dikembalikan secepat mungkin..ni semua dek rekemen dari kawan la ni..dia pun kena kabur gaks..yeye cakap orang kaya lah apa lah..sekarang ni dah kena kapur...sapa nak bayar? kau ke?


Tapi selain asyik kena kencing..peluang kemasyukkan itu akan sentiasa ada bagi insan yang teraniaya mcm aku..insyaallah..kalau segalanya berjalan lancar..inilah sumber pendapatan tambahan untuk masa depan keluarga...Ya Allah..berkatilah aku kali ini...amin...

3 comments:

  1. kuuTom pon turut meng'amin'kan doa tersebut...amin...

    ReplyDelete
  2. tima kasih kuutom...insyaallah jika berjaya..tuan hamba ku ajak menjadi partner...

    ReplyDelete